Nieuwe buks

Dingen buiten LANs om, zoals zuipuuh.
Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Nieuwe buks

Bericht door Chrissey » 12-09-2012 13:04

Hey mensen,

Akie en ikzelf hebben samen de eerste buks gekocht, en daar mag iedereen ten alle tijden van meegenieten. Dat is natuurlijk altijd lachen, maar er zijn betere en leukere buksen en die zijn wat duurder. Nu iedereen weet hoe leuk een buks kan zijn, stel ik voor regelmatiger te gaan schieten, en met meer buksen. Je ziet waar dit op neerkomt: BETALEN MET JE HARSES!
Kijk maar even wat je het meeste bevalt:

http://www.db-schietsport.nl/epages/617 ... ts/GASHDXE

Dit is een buks met shotgun-optie, echt heel erg baas maar meer voor jacht bedoeld denk ik zo.

http://www.db-schietsport.nl/epages/617 ... /GACO2EX45

De multishot 10 mag. CO2 buks die ik en Alex al een tijdje op het oog hebben. We spreken dan over de 5.5mm variant, want die doet meer schade op... Alles :)

Er komen dan nog CO2 containers, kogeltjes en misschien een kijker bij, misschien ook een 2e magazijn (1 persoon schiet, een tweede reload intussen het andere magazijn). Ook doelen zijn een optie, zitten best wat leuke op deze site voor 'weinig' geld.

Wie doet er mee?

Deze post blijft zonder spam, hoe dan ook. Ik wil gewoon een reply met 'ja, die buks, dat doel, die kogeltjes'. Ik wil het best allemaal regelen en de buks aanschaffen, op mijn naam zetten (omdat ik denk dat Polle en Rick dat niet zullen kunnen verkopen bij hun ouders) etc. etc., maar dan blijft het wel serieus.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 12-09-2012 14:55

Klinkt allemaal supertof maar ik zie het nut er niet in om te betalen voor een (dure) buks die ik toch niet regelmatig gebruik. Mocht je het niet opgevallen zijn maar ik ben tegenwoordig sporadisch te vinden bij alex door tijd- en zingebrek. En ja ik weet aan de laatste valt wat te doen en dat probeer ik ook te veranderen. Ik wil best wel meebetalen voor de kogeltjes/targets die ik gebruik tijdens een bezoekje van mij.

Maar misschien is dit ook wel een goede reden om juist vaker de deur uit te gaan in het weekend. Ik wacht mn verdict nog even af tot na hoebs en pools reactie, dan scheelt t misschien wat in de kosten.

Als er dan toch iets gekocht wordt, lijkt mij een router wel een betere keuze. We gaan eigenlijk altijd wel gamen en zover ik weet lang niet altijd schieten...

PS. En ja ons pap en mam vinden buksen nogal onzin.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 12-09-2012 16:49

Het is waarschijnlijk inderdaad ook een motivatie om vaker naar Alex te gaan. Router ben ik zelf niet echt meer voor, want afgelopen jaar is er geen LAN geweest, en dat is toch een beetje een slecht voorteken.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

PolleBot
SHKK
Berichten: 321
Lid geworden op: 11-08-2012 16:41

Bericht door PolleBot » 12-09-2012 19:45

Ik ben niet echt geweldig happy met het idee om een buks te kopen. Ik weet wel dat alex er een heeft, en die heb ik ook precies een keer gezien.
In andere woorden: ik zie de toegevoegde waarde van de buks niet.
Derp.

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 13-09-2012 12:51

Jij woont dan ook het grootste eind weg en bent er het minst vaak. Voor Rick en Mart is het misschien interessant, en sws meer buks is meer beter. Het is sowieso motivatie om dan vaker samen dingen te gaan doen, misschien ook eens gaan paintballen ofzo... Ghehe, ballz
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 13-09-2012 13:41

Paintballen. Lijkt. Me. Onwijs. Gaaf.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 13-09-2012 13:43

A.H.A. ... .G.o.e.d. .o.m. .t.e. .w.e.t.e.n.!.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 13-09-2012 13:47

Sorry had even zin om het nog duidelijker te maken. Ik zou zeggen zaterdag zien wel elkander dus dan ik kunnen we een evt nieuwe buks bespreekbaar maken. Misschien heb je toch gelijk christ, kan heel tof worden. Als het maar niet op naam naam hoeft, heb niet zo'n zin in gedonder met pa en ma ben de enige thuis nu (broer is voor 4 maanden naar ierland). Ruim de tijd dus om nog eens bij ons een vervolg te houden van 15 augustus maar dan zonder telefoontje om half 9. De gamecube staat klaar...
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 13-09-2012 14:29

YEAH
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 13-09-2012 18:32

Jeuj!
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Plaats reactie