Degradatie

Dingen buiten LANs om, zoals zuipuuh.
Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Degradatie

Bericht door Chrissey » 15-08-2012 22:13

Polle krijgt een degradatie, want hij faalt hard in het regelen van vervoer. De ouders van Polle krijgen ook een account, puur om te degraderen, want zij falen nog vele malen harder.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Elochai
SHKK
Berichten: 391
Lid geworden op: 14-08-2012 10:46

Bericht door Elochai » 16-08-2012 00:46

polle is een banaan en een rukkeende fapkevrr.. zijn ouders... no comment..

PolleBot
SHKK
Berichten: 321
Lid geworden op: 11-08-2012 16:41

Bericht door PolleBot » 19-08-2012 23:44

ok dames, voordat jullie mijn ouders bellen omdat jullie panties in de knoop zitten, heb ik gevraagd hoe, wat wut en waarom.

daar is het volgende uitgekomen:
- vervoer was alleen toegezegd op economische gronden (dus als de trein duur was geweest om te doen)
- toen werd gevraagd of ze konden/wilden rijden was het gratis vervoer (bij mij) niet bekend
- wij hebben niet gemeld dat we gratis met de trein konden
- het toezeggen van de kleine auto had eerder gemeld moeten worden (ivm het kopen van een wegenkaart van duitsland)
- ze hebben geen zin om weggezet te worden als boeman
- als je ze belt om boos te doen/iets hierover te vragen, is er nooit iets meer mogelijk om te regelen
- je krijgt het dan met mij aan de stok voor het saboteren/opblazen van familierelaties en het verneuken van de tijd dat ik nog hier woon
- ze vonden jullie acties na het melden van het verval van autovervoer tamelijk arrogant/verwend

ik ga nu slapen, ik kijk morgen pas wat jullie te zeggen hebben. bai
Derp.

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 20-08-2012 00:24

Naja ik wist dat gratis reizen al lang omdat het zo'n beetje overal stond...

En mocht je het niet snappen maar dat gekloot van ons was nogal niet erg serieus. Ok arrogant it me be maar verwend? Nope.

Maar dit is allemaal verleden tijd en van mijn part hoef je jouw ouders niks meer te vragen op dit gebied en LAN. Zie dat ook al fout gaan.

Zooo en nu verder.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 20-08-2012 01:40

Dat trein toevallig goedkoper was kwamen we later pas achter. 'T boeit ook niet waarom en hoe, het gaat erom dat het veels te laat gebeurde en alles wat jij zei was 'ze hadden spontaan geen zin meer'. Wat denk je dat wij doen :s
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 20-08-2012 01:42

Trouwens, welke acties. En hoezo verwend, het eerste idee was treinreis tot ons de mogelijkheid tot jouw ouders als vervoer werd aangeboden. Just saying, verwend en arrogant is er niet gedaan en die opmerking zal ik dan ook maar beschouwen als rectaal ingebracht bij dezen en genen.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

PolleBot
SHKK
Berichten: 321
Lid geworden op: 11-08-2012 16:41

Bericht door PolleBot » 20-08-2012 11:25

Nee Manfred, ze vonden het arrogant en verwend om bagage te moeten vervoeren over een stuk dat amper 10 minuten fietsen is.

Ik bood ook alleen maar aan om het aan mijn ouders te vragen omdat de trein €75 de man zou kosten, en ik heb het ook zo aan hun gevraagd. Als dan dus blijkt dat de reden dat zij zouden rijden niet meer klopt zullen ze ook niet meer rijden.

Als het nog niet begrepen is: het comfort van ons onderweg interesseert ze vrij weinig, en dat is ook niet de reden waarom ze iets zouden doen, ze zouden alleen helpen om geld te besparen.

Ze hebben inderdaad gezegd dat ze geen zin meer hadden om te rijden, waarna ze de (te) kleine auto aanboden als ik een kaart zou vinden (die ik niet kon vinden/kopen), waarna ze erachter kwamen dat we gratis mochten rijden, waarna ze alles introkken en op een vage manier toch soort van gelijk hadden.
Derp.

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 20-08-2012 13:09

Me no comprende. Wij bereiden ons voor, maken het hen zo gemakkelijk mogelijk door op 1 punt te verzamelen, en vervolgens is het arrogant van ons als we vragen of zij ons een beetje tegemoet willen komen? Ik ben beledigd, en niet als enige denk ik zo.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

PolleBot
SHKK
Berichten: 321
Lid geworden op: 11-08-2012 16:41

Bericht door PolleBot » 20-08-2012 13:37

gefeliciteerd. je slaagt erin om compleet om de zaak heen te draaien. bravo.

dat ze het arrogant/verwend vinden dat er gevraagd wordt om bagage te vervoeren over een pisafstand van alex naar christian is niet het punt. je gekwetste ego doet er nu ook niet toe.

het punt is dat we hadden moeten melden dat we gratis konden reizen met de trein, aangezien dat de enige reden wegneemt waarom ze überhaupt zouden rijden. als we dat hadden gedaan was al een maand bekend geweest dat ze niet zouden rijden, en hadden we nu geen gezeik gehad.
Derp.

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 20-08-2012 14:19

Je hebt de hele vakantie gezegd dat je ouders niet wilden rijden omdat ze 'er spontaan geen zin meer in hadden'. Nu sla je ineens om naar een ander verhaal, en geef je ons de schuld dat wij je ouders zwartmaken. Vind je het gek, als jij niks anders zegt?
Nu is het dat ze niet wilden rijden omdat vervoer gratis was maar dat is niet waar, daar kwamen ze pas achter toen wij een trein gingen fiksen.
Ik draai ook nergens omheen, wij alle drie vinden het gewoon een naaistreek om de avond van tevoren te doen, ongeacht de reden.
En daarbij, mijn gekwetste ego? Hoe is mijn ego gekwetst als we onze vakantiespullen niet kunnen verhuizen?

Het is heel creatief dat je probeert alles om te draaien en ons hiervan de schuld wilt geven, maar doe het dan wel met een strak geschreven, kloppend verhaal, en ga niet en personne mij een beetje aanvallen.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Plaats reactie