MTA:SA - Zombie server.
-
- Site Admin
- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 11-08-2012 12:35
MTA:SA - Zombie server.
Op het moment ben ik bezig met het omtoveren van mijn mta server in een (zo realistisch mogelijke) zombie server.
Zo heb ik heel wat nieuwe resources geinstalleerd en ben ik weer aan het mappen.
Wat op het moment al gedaan is:
- San Fierro mapping (WIP)
- Zombie kill counter + rang geinstalleerd.
- Inlog systeem geinstalleerd.
- Bank systeem geinstalleerd.
Wat ik nog van plan ben te doen:
- San Fierro verder mappen
- Anti zombie area resource installeren.
- Account opslaan resource installeren.
- F1 hud verwijderen (dus geen wapens/auto's/everything else meer spawnen)
- Shop resources waar je eten, wapens en health kan kopen installeren.
- Fuel resource installeren (dus niet meer ongelimiteerd rondrijden met voertuigen)
- Een soort van gang/clan systeem toevoegen.
- Alle resources aanpassen naar wens.
- Level systeem resource installeren.
Planning op lange termijn:
- Los Santos en Las Venturas mappen.
Binnenkort komen er screenshots
Zo heb ik heel wat nieuwe resources geinstalleerd en ben ik weer aan het mappen.
Wat op het moment al gedaan is:
- San Fierro mapping (WIP)
- Zombie kill counter + rang geinstalleerd.
- Inlog systeem geinstalleerd.
- Bank systeem geinstalleerd.
Wat ik nog van plan ben te doen:
- San Fierro verder mappen
- Anti zombie area resource installeren.
- Account opslaan resource installeren.
- F1 hud verwijderen (dus geen wapens/auto's/everything else meer spawnen)
- Shop resources waar je eten, wapens en health kan kopen installeren.
- Fuel resource installeren (dus niet meer ongelimiteerd rondrijden met voertuigen)
- Een soort van gang/clan systeem toevoegen.
- Alle resources aanpassen naar wens.
- Level systeem resource installeren.
Planning op lange termijn:
- Los Santos en Las Venturas mappen.
Binnenkort komen er screenshots
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!
-
- Stormtrooper
- Berichten: 1397
- Lid geworden op: 11-08-2012 21:55
-
- Site Admin
- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 11-08-2012 12:35
-
- Stormtrooper
- Berichten: 1397
- Lid geworden op: 11-08-2012 21:55
Nou ik vond die zombies een beetje raar aanvoelen, hadden zo'n 3 schoten met een shotgun nodig om kapot te gaan. Maar dat zal ook wel komen door de lagg die met die resource gepaard ging. Ik weet niet hoe jij het ziet als host maar die zombies vroegen best wel wat van de laptop/connectie. Minder grote aantallen zombies in beeld trok het wel wat recht trouwens.
Maar ok het is en blijft maar een homemade ding dus niet alles is optimaal. Wel leuk idee trouwens, maar die settlements bouwen met 'r' werkte niet echt. Veel te veel zombies.
Maar ok het is en blijft maar een homemade ding dus niet alles is optimaal. Wel leuk idee trouwens, maar die settlements bouwen met 'r' werkte niet echt. Veel te veel zombies.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?
-
- Site Admin
- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 11-08-2012 12:35
ja, dat is dus ook wat ik nu ga proberen te doen: realistische scenario's maken waar je ondanks de weinige aantallen zombies (20-30) toch erg benauwd zal krijgen.
dat van die shotgun kan goed kloppen, aangezien alleen op het hoofd schieten veel schade doet of fataal is.
en inderdaad ook de lagg van 100 of meer zombies maakte het vrij moeilijk.
Ik zal ook geen complete settlements meer maken met de r knop, wat eerst best leuk leek maar niet echt goed uitpakte.
in plaats daarvan zijn er al complete settlements met enkele ingangen waar je r kan gebruiken om een breekbare blokkade op te zetten, die dus tijdelijk de zombies tegenhoud.
verder zullen melee wapens en handguns vrij makkelijk te vinden zijn, en het zwaardere geschut een behoorlijke onderneming.
dat van die shotgun kan goed kloppen, aangezien alleen op het hoofd schieten veel schade doet of fataal is.
en inderdaad ook de lagg van 100 of meer zombies maakte het vrij moeilijk.
Ik zal ook geen complete settlements meer maken met de r knop, wat eerst best leuk leek maar niet echt goed uitpakte.
in plaats daarvan zijn er al complete settlements met enkele ingangen waar je r kan gebruiken om een breekbare blokkade op te zetten, die dus tijdelijk de zombies tegenhoud.
verder zullen melee wapens en handguns vrij makkelijk te vinden zijn, en het zwaardere geschut een behoorlijke onderneming.
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!
-
- Stormtrooper
- Berichten: 1397
- Lid geworden op: 11-08-2012 21:55
-
- Stormtrooper
- Berichten: 1397
- Lid geworden op: 11-08-2012 21:55
Je wilt echt de hele map in een zombieland veranderen? Ik vind zombies knallen wel eens leuk om te doen maar ik hoef ze persoonlijk niet in heel de map tegen te komen. Ik kan je daar ook niet echt bij helpen. Als we maar niet alleen nog maar gaan zombieën als we MTA spelen...
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?
-
- Site Admin
- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 11-08-2012 12:35
het is een zombieserver... de freeroam GUI staat uit, waardoor je dus geen wapens of auto's kan spawnen.
ik zal ook nog wel een klootserver opzetten maar daar besteed ik de komende tijd in ieder geval geen aandacht aan.
ik zal ook nog wel een klootserver opzetten maar daar besteed ik de komende tijd in ieder geval geen aandacht aan.
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!