Kerstlan 2013

Alle info over de grote LANs.
Plaats reactie
Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Kerstlan 2013

Bericht door Chrissey » 03-09-2013 12:32

Hey mensen,

LAN met kerst 2013. Nodig zijn: locatie, data, en daarna pas games.
Iemand iets voor de eerste twee?

Ik heb hier in Delft ruimte, als iemand een auto vol kan laden met computers en mensen en hierheen miept is dat nog niet eens zo duur, maar misschien is er een betere locatie.

Ik kan in principe altijd, tot nu toe.

Groeten,
Christian
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 03-09-2013 19:13

Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen idee waar we in vredesnaam een LAN zouden kunnen houden. Hier in Vlierden is zeer nadelig omdat het koud is in de winter in de serre, weinig ruimte, decibel limiet, zitten behoorlijk in de weg en er lopen beesten rond (al vind ik dat laatste niet echt een probleem).

Heb dit ook aan Bosch doorgegeven, dat ie ook eens meedenkt over deze kwestie.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

WallMart
Site Admin
Berichten: 1285
Lid geworden op: 11-08-2012 12:35

Bericht door WallMart » 04-09-2013 01:40

ons oude huis is nog steeds niet verkocht. ik kreeg vorig jaar al een nee als antwoord maar ik ga het toch nog een keer proberen. als het mag (die kans is nihiel, maar mogelijk) dan zal daar waarschijnlijk als voorwaarde tegenover staan dat we alles tip top in orde opruimen.
+ als er mensen komen kijken voor het huis, dan moeten wij opzouten ( gelukkig? komt er alleen nooit iemand kijken )

verder heb ik gekeken naar een locatie afhuren, maar dat wordt al snel ver weg en is erg duur, zelfs maar voor 1 dag.
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 04-09-2013 19:57

Ik heb inmiddels ook contact opgenomen met onze zeer gewaardeerde teamlid Polle. Hij heeft helaas ook zo 1, 2, 3 geen antwoord op de vraag voor een locatie.

Als we dit keer wel terecht kunnen in het oude huis van Mart dan zou dat wel erg ideaal zijn. Maar als ik die optie even niet mee reken, dan is Delft denk ik tot nu toe de beste optie. Weet dan niet zeker of ik dan wel mn pc meesleep die kant op. Is mij wat teveel moeite. Wat denken jullie?

Heb zojuist een nieuwe harde schijf besteld voor mijn laptop en hoop dat na de oude schijf vervangen te hebben de problemen voorbij zijn. Dan issie weer mooi gebruiksklaar (en weer retesnel en schoon) voor de LAN...
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 06-09-2013 19:03

Oke ff een kleine update op het gebied van een evt LAN. Kom helemaal om in jullie spamberichten op dat gebied dus daarom doe ik maar ff zo:

Ik heb eindelijk eens nagevraagd wanneer we weekendje weg gaan. We vertrekken meteen op de vrijdag als de kerstvakantie begint en komen smaandags terug. Heb ook al subtiel gevraagd of er evt een LAN hier gehouden kan worden. Dat zou in principe kunnen, maar daar zitten dan wel wat voorwaarden aan. Herrie verbod! Sowieso is het verdraaid koud dus daar moeten we dan even iets op verzinnen. Verder is vrij weinig plek dus kunnen dan niet alle PC's komen. Laptops hebben dus de voorkeur en heel misschien kan ik de PC's van de echt laptoploze mensen wel een plaatsje geven maar dat is alles.

Jaja ik weet het, het is allemaal niet ideaal maar altijd beter dan geen LAN vind ik.

Fin.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 11-09-2013 03:41

Nieuw internet sinds vandaag, ideaal ingesteld door yours truly. We gaan van 3.1MB/s download naar 7.1MB/s. Ahw yeah!
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

WallMart
Site Admin
Berichten: 1285
Lid geworden op: 11-08-2012 12:35

Bericht door WallMart » 12-09-2013 10:00

beter! :D geen random disconnects meer dus? :P
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 15-09-2013 13:53

LAN kan bij ons.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 15-09-2013 18:24

Aandacht voor het volgende:

Omdat niet iedereen Whatsapp heeft of een apparaat om het program te gebruiken, knal ik dit op het forum:

Het is zojuist officieel bevestigd door Big John. KerstLAN 2013 kan plaatsvinden in Vlierden. Dan hoor ik jullie zeggen: dat past nooit. Nou lieve mensen dat valt best wel mee, Alex en Polle zijn ook enthousiast. Er is naar schatting plek genoeg voor 3 PC's en 3 Laptops. PC mensen: Alex, Christian Bosch en Mart (en ik als er plek is). Laptop mensen: Christ, Polle, mijzelf (en Schors als die komt). Ik ga er gemakshalve even van uit dat Christ zn PC niet wil transporteren van Delft naar hier. Dat scheelt ook weer wat plek.

Het idee is dat we dan met zn allen in de "serre" gaan zitten. Stoelen hebben we genoeg, moet alleen nog ff kijken of een 2de tafel past. Zitten dan redelijk geïsoleerd van de rest die in het huis leven. Maar dat betekend dus GEEN BOXEN, fo real dit keer ;). Verder kan het nog wel eens koud worden in de serre in de winter, maar dat moet op te lossen zijn met al die computers en dieren. Qua slaapplaatsen moet het ook wel lukken, heb zelfs toestemming om mensen binnen te laten slapen :o. Zijn er nog camperfans? We zouden 2 tenten op kunnen zetten in de tuin. En anders slapen de overige mensen in de garage/ op de stoel waar je in gamed.

Dan nog even een klein lijstje van games die zeer waarschijnlijk gespeeld gaan worden:

-BF1942 (3)
-Warcraft III
-GMOD
-L4D(2)
-Payday (2)
-IPcurve
-Just Cause 2
-Een GTA'tje
-Diablo III

Ten slotte heb ik nog geen overzicht van wat je allemaal mee moet nemen. Moet nog inventariseren wat we hebben qua slaapspullen, stekkersloffen ed.

Dat was het voor nu.

Bye Bye,

Rick
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

PolleBot
SHKK
Berichten: 321
Lid geworden op: 11-08-2012 16:41

Bericht door PolleBot » 15-09-2013 22:47

Mooi, heel mooi allemaal.
Wat zijn de precieze data?
Derp.

Plaats reactie