WinterLAN 2012

Alle info over de grote LANs.
Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 19-11-2012 08:48

Anders maken we er maar gewoon 1 dag van (ala 15 aug jl.), hoef je minder zooi mee te nemen ( serre is dan mogelijkheid) en hebben we toch nog een soort van LAN gehad. Daar kan ik persoonlijk wel mee leven hoor.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

WallMart
Site Admin
Berichten: 1285
Lid geworden op: 11-08-2012 12:35

Bericht door WallMart » 19-11-2012 13:41

Chrissey schreef:Volgens Mart wel, die zei dat het geen haast had een aantal posts geleden. Mart, hoe staat het met het huis van je pa? Locatie moet snel klaar zijn.
dat heb ik niet gezegd christian.
maar goed, van de ene kant is het een beetje mijn laksheid om het te vragen, van de andere kant heb ik genoeg andere dingen te doen.
zoals werk zoeken wat nog altijd niet lukt.
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 19-11-2012 14:01

Dan stel ik nog steeds het dagje chillen voor. Komt niet alleen voor mij beter uit maar ook voor anderen zo te zien.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 19-11-2012 18:13

WallMart schreef:rustig aan tot 2 dagen van te voren xD as usual.
Yeah, Mart, dat heb je absoluut niet gezegd ;)
En bellen kost maximaal 10 minuten, werk zoeken kost een uur om te mailen en dan is het wachten... Hiertussen zit vast wel ergens tijd om MTA te doen, en dus ook om te bellen. Ook al is het antwoord nee, dan hebben we iig meer duidelijkheid.

Ander idee: hier in Delft, mijn pa vervoert alle pc's met zijn bus (schermen in kist, bedekt en omringd met foam, pc met kabel-units in de plaats vastgezet), iedereen komt met het OV. Hier is frituur, koelkasten, ruimte, snel internet, slaapplaats, geen overlast van anderen/naar anderen, en een winkel als een hoer om de hoek.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

WallMart
Site Admin
Berichten: 1285
Lid geworden op: 11-08-2012 12:35

Bericht door WallMart » 19-11-2012 18:32

just to get this straight.

1. je citatie klopt niet helemaal, of je leest het in de verkeerde context. ik heb gezegd dat dat mijn voorspelling was en niet mijn planning ;)

2. werk zoeken is niet alleen mailen en wachten, ik ben al vanaf half oktober aan het zoeken, ga overal langs, mail ze en stuur mijn cv, blijf terug komen en toch nog geen resultaat.

3. inderdaad, bellen is zo gedaan. echter ken je mijn pa niet tot nauwelijks.
ik kan in ieder geval zeggen dat het tussen mij en mijn pa niet echt goed gaat, en dat ik het niet durf te vragen. verder ga ik hier niet op in.
You think it's a gun? HMMM, THIS THING LOOKS EXACTLY LIKE A GUN, IT MIGHT BE A GUN!

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 19-11-2012 21:14

En dan oud op nieuw vieren in Delft/Rotterdam huh? Maar opzich zoals je het nu zegt is het best wel een logische keuze. Maar mijn PC hoeft dan echt niet persé helemaal die kant op, is alleen maar extra moeite en ben er wel echt heel erg zuinig op dus vevoer het liever zo min mogelijk (komt er nog bij dat ik hem misschien uberhaupt niet eens mag vervoeren). Mn laptop is wel goed genoeg voor de 2 dagen of zo, spelen toch geen high def games.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 20-11-2012 22:45

Vervoer is compleet veilig, geen brandstofkosten e.d. Chill? Dacht het wel. En dan idd hier oudjaar vieren want no way dat pap terugrijdt rond de wisseling ;) Daarna dan maar weer.

Ik zou je pc dus gewoon meenemen, dit is de ultieme test, no?

En Mart, als je het niet durft te vragen, waarom zeg je dat nu pas? Het was nogal een van de 3 overgebleven opties, en de meest veelbelovende. Weten dat het niet kan is altijd beter dan niets weten...

Maar ok, ik ga even een mailtje rondkakken naar iedereen, met de info over Delft-LAN.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Rickn'Roll
Stormtrooper
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11-08-2012 21:55

Bericht door Rickn'Roll » 21-11-2012 10:20

Weinig ultieme test als ik er van die illegale troep erop moet zetten, doe ik niet met dit ding. Is verdomd stug dat weet ik ook wel, maar zo draag ik mijn steentje bij tegen die gamepiraatjes. Vind je dat niet tof, jammer joh.
Scheelt ruimte, moeite, stroomkosten (dit ding schijnt verdomd veel te vreten) alles. En dan kan ik ook komen en gaan wanneer ik wil.
wa' yu' ghel 'e' Daghaj: jIH Hot Do'? batlh ya, punk majQa'?

Chrissey
Dirty Harry
Berichten: 984
Lid geworden op: 12-08-2012 16:06

Bericht door Chrissey » 21-11-2012 20:07

Stroom betalen we toch niet zoveel... L4D2 heb je legaal, samen met nogal wat andere games op de lijst.
MISTERRRR AAAAANDEEERSOOOOONNNN.

Afbeelding

Bierbert
Beginnende fapperd
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-11-2012 20:32

Bericht door Bierbert » 21-11-2012 20:43

Oké zo werkt deze shit dus.

Oudjaar in Delft?
Ik weet nog niet, is wel het leukste in Deurne denk ik
kunnen we de LAN niet een weekendje verzetten?
Eerste weekend kerstvakantie ofzo?
still trolling around

Plaats reactie